Recenzie S.e.c.r.e.t. de L. Marie Adeline (Secret #1)

Cassie Robichaud- dupa o casnicie nefericita- si ramasa vaduva de tanara, pare acum impacata cu viata lipsita de importanta pe care o duce. Isi imparte existenta intre jobul de chelnerita la Cafe Rose si "Hotelul Fetelor Batrane"- blocul in care locuieste. Fostul ei sot a fost primul si singurul barbat cu care aceasta a avut o relatie, si e constienta ca a trecut ceva timp de cand nu a mai fost cu altcineva. Este atrasa de seful ei- Will, dar dupa ce acesta e refuzat de Cassie, el se refugiaza intr-o alta relatie cu colega de munca a femeii.
           Cassie isi vede de rutina zilnica, dar admira un cuplu de indragostiti care merg regulat la restaurantul la care ea lucreaza. Cand femeia isi scapa jurnalul, Cassie decide sa-l pastreze pana la urmatoarea vizita a femeii. Nu rezista tentatiei si citeste cateva randuri din jurnal  descoperind ca acesta e plin de amanunte sexuale. La urmatoarea vizita a femeii, Cassie o cunoaste si pe Matilda care ii spune ca daca are intrebari legate de ceea ce a citit in jurnal, sa o sune, si ii intinde cartea de vizita.
           Astfel, Cassie i-a legatura cu asociatia S.e.c.r.e.t. si incearca sa afle cine sunt aceste femei si cu ce se ocupa ele. Ea descopera un club format din femei, care o pot ajuta sa-si indeplineasca toate fanteziile sexuale, sa se redescopera pe ea insasi. Matilda ii aduce la cunostinta faptul ca experienta pe care o va trai se bazeaza pe 9 pasi- capitulare, curaj, incredere, generozitate, neinfricare, convingere, , curiozitate, indrazneala si exuberanta. Cel de-al zecelea pas il reprezinta alegerea pe care trebuie sa o faca la final- daca ramane alaturi de femeile din S.e.c.r.e.t. pentru a ajuta si alte femei, sau decide sa inceapa o relatie serioasa alaturi de un barbat.
           Cassie isi da seama ca experienta promisa de Matilda este ceea ce are nevoie si accepta. Cand completeaza unele documente, ea o anunta pe secretara Matildei in legatura cu decizia ei, iar 15 minute mai tarziu la usa ei isi face aparitia "un barbat zvelt si aratos, cu niste ochi caprui ca de catelus".
Primul pas a inceput...
"Cum de se intamplase asa ceva? Cum ajunsese viata mea intr-un asemenea hal? De ce nu puteam sa ma adun si sa ies in lumea larga?"
"Ce fel de ajutor avea sa-mi ofere aceasta Matilda? Habar n-aveam. dar, daca era genul de ajutor la capatul caruia m-as fi gasit si eu stand la o masa, fata-n fata cu un barbat care tanjea dupa mine, atunci era chiar genul de ajutor pe care mi-l doream."
"Nu vei fi niciodata obligata sa faci un lucru,, daca nu vrei, nici n-o sa ai de-a face cu cine nu vrei sa ai de-a face. Deviza noastra este: "Nu ne judecam. Nu ne limitam. Nu ne rusinam."
"Ma minunam cu se schimbase lumea in jurul meu cu doar atat: un simplu "da". In ultimele cateva luni, ma dovedisem in stare de a face lucruri la care n-as fi putut nici macar sa ma gandesc doar cu un an inainte."
"Cum se numeste cand tanjesti dupa cineva si, totusi, acel cineva e chiar langa tine si-ti ofera exact ceea ce-ti doreai? Cum se numeste ceva ce-ti starneste sufletul, capul si trupul concomitent? Cu alti barbati, fusesem prezenta pe deplin trupeste, dar sufletul nu-mi fusese niciodata pe de-a-ntregul treaz. Cu el, fiecare bucatica din mine era treaza si vie."
Cartea asta m-a cucerit total si iremediabil. Mi-a placut de Cassie din prima clipa si m-am bucurat alaturi de ea. Experientele prin care a trecut au ajutat-o sa se redescopere pe sine, sa fie mai puternica, mai curajoasa, mai indrazneata, sa faca si sa spuna ceea ce simte. Cassie s-a dezvoltat, a invatat ca niciodata nu e prea tarziu pentru a o lua de la inceput, a invatat ca inca, se mai poate bucura de dragoste. Cartea de fata este mai mult decat o carte erotica, este o carte a dezvoltarii si emanciparii unei femei care credea ca daca au trecut cativa ani peste ea, nimeni nu o va mai gasi atragatoare. Dar s-a inselat.
Opinii editoriale:
„Pentru a gusta o povestire de genul acesteia, trebuie s-o citesti cu capacitatea de a renunta macar o vreme la realitate si sa te lasi in voia fanteziei.“ - Romancing the Book
„Romanciera canadiana... nu s-a considerat niciodata potrivita pentru a scrie scene de sex, dar, cand editoarea ei a provocat-o sa scrie nu doar o scena, ci un intreg roman erotic, pentru a rivaliza cu marele succes de public pe care l-a reprezentat Cincizeci de Umbre ale lui Grey, L. Marie Adeline a ridicat manusa.“  - Elaine Lies
„Aceasta carte a facut obiectul unor licitari feroce la Targul de Carte de la Frankfurt din 2012, asa incat multi au asteptat-o cu sufletul la gura... Este o poveste de autodescoperire si mantuire personala, ceea ce nu inseamna ca nu-i si un roman erotic - este cu siguranta o lectura pentru adulti, mai ales pentru femei.“ - Lost in a Great Book
Date despre carte:
Titlul original: S.e.c.r.e.t.- 2013
Aparitia in Romania: Curtea Veche Publishing, 2013