Recenzie E usor sa te iubesc de Tammara Webber


               In timp ce pleca de la o petrecere studenteasca, Jacqueline este atacata de Butch- colegul de fratie al fostului ei iubit- care vrea sa o violeze. Este salvata de un baiat misterios, care o duce pana acasa pentru a se asigura ca totul este in regula. Ea avusese o relatie de 3 ani cu Kennedy-iubitul ei din liceu-dar aceasta se incheiase, ceea ce a daramat-o pe Jacqueline si a determinat-o sa lipseasca cateva saptamani de la cursuri. Pentru a nu cadea la un curs, ea este ajutata de Landon- un preparator cu care discuta doar prin intermediul e-mailurilor.
               Jaqueline descopera ca salvatorul ei nu este tocmai un strain, ei impartind cateva cursuri comune. Astfel descopera numele lui: Lucas.Atractia dintre cei doi nu poate fi negata, dar Jackie intampina o problema: este atrasa si de Landon, chiar daca discutiile cu el se fac doar la nivel virtual si nu stie cine este si cum arata.
              Tanara este din ce in ce mai atrasa de Lucas, dar acesta ascunde un trecut dificil si un secret groaznic, un secret care l-a ajutat sa devina barbatul puternic si curajos de azi...
Ce ascunde Lucas? Dar Landon? Ce va face Jacqueline? Cu cine va avea o relatie? Va scapa de insistentele lui Butch? Va putea avea o relatie cu Lucas?
Fragmente:
"Trei ani trecusera de cand nu ma mai numisem Jaqueline si ma luptam zilnic sa-mi recastig acea latura din mine insami pe care o dadusem deoparte pentru el. Nu fusese singurul lucru la care renuntasem, nici cel mai important. Era doar singurul pe care il puteam recupera."
"Atingerea ferma a mainilor lor imi facuse capul sa mi se roteasca, dupa care disparuse fara explicatii. Era infumurat si sigur pe el. Tatuat si prea sexy pentru a fi descris in cuvinte."
"Cand venise in camera mea, crezusem ca el era doar un alt student din grupa, iar el ma lasese sa persist in greseala. Ma sarutase, ma atinsese, iar eu il lasasem. Il dorisem."
"Fusesem atat de sigura ca genul asta e moment avea sa-mi reinvie amintiri paralizante despre Kennedy- saruturile lui, anii nostri impreuna. Dar adevarul era ca nu-i simtisem lipsa. Nu-mi putea starni nici o tresarire de parere de rau. M-am intrebat daca eram, ori anesteziata de mahnirea de a-l fi pierdut, ori daca plansesem atat de mult si suferisem atat de profund incat trecusem peste asta. Peste el."
Parerea mea:
Am citit aceasta carte datorita parerilor pozitive pe care le-am gasit pe faramiere.ro. Si nu regret. A fost o carte impresionanta, care imi va ramane in minte si in suflet. Eroina trece prin cateva momente dificile si este la un pas sa fie violata, dar de fiecare data isi revine, si apoi este incurajata de prietena ei-Erin sa participe la lectii de autoaparare. Ceea ce,ulterior, s-a dovedit ca i-a prins foarte bine. Iar Lucas- ei bine, Lucas a devenit cine este datorita acelui secret pe care il ascunde. A devenit un barbat, un om cu principii. Nu va dezvalui mai multe, trebuie sa le descoperiti singuri pentru ca e o carte care merita citita.
Date despre carte:
Titlul original: Easy- 2012
Aparitia in Romania: Editura Epica- 2013
Traducere: Cristina Jinga
Nr pagini: 350

Comanda cartea AICI

Comentarii

  1. Eu am ajuns să citesc cartea datorită Gabrielei (Cioburi de vise) şi EleneiCristina. Mi-a plăcut mult cartea. A fost relativ scurtă sau aşa mi s-a părut mie tocmai pentru că am citit-o foarte repede. De vină au fost personajele principale şi dragostea lor şi uite aşa au reuşit să mă captiveze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O carte care ne place, poata sa aiba si 600 de pagini si tot ni s-ar parea scurta, tocmai pentru ca te captiveaza si vrei sa ma citesti un capitol, si apoi inca unul, si tot asa, pana descoperi ca esti aproape de final. Multumesc de comentariu. Cindy

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa recenzie :D Am citit-o si eu, cred ca pe 31 decembrie, si n-am putut sa o las pana nu am terminat-o :D Mi-a placut mult de Jacqueline, o fire puternica, iar Lucas, cu tatuajele lui si cu desenele <3 Chiar a fost o carte frumoasa ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Da, si mie mi-a placut cum o desena Lucas pe Jacqueline. Chiar am zis ca oare de ce e atat de sexy sa te deseneze cineva? ;)) Cindy

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!