Nou in Bibli # 10

Nu v-am mai aratat de mult timp noutatile noastre din biblioteca. Ei bine, uite-le!


Seria Jocurile Foamei impreuna cu Exorcistul mi le-am cumparat de pe elefant.ro cand era lichidare de stoc (paharele de sampanie au fost cadou). Iar Regatul Umbrelor am primit-o de la libris.ro pentru a o recenza luna aceasta.


Mi-am completat seria Harry Potter achizitionand ziarul Libertatea.


Proscrisii am primit-o de la libris.ro in Ianuarie pentru a o recenza, iar Crucea lui Morrigan luna trecuta.



Cartile Rodicai Ojog Brasoveanu le-am achizitionat cu ziarul Libertatea, iar Dezvaluire Socanta de pe Targul Cartii.


Niciodata Impreuna si Fericirea mea esti tu le-am primit de pe faramiere.ro, Divortul perfect de pe Targul Cartii, iar restul sunt din colectia Carti Romantice de la revista Libertatea pentru femei.


Cartile lui Tess Geritsen le-am achizitionat de la Inmedio, iar restul sunt de la Libertatea pentru femei.


Ultima dar nu cea din urma este Trilogia Visului de Nora Roberts, achizitionata de la Libertatea pentru femei.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!