Personaje Casa Noptii (# 9)- James Stark

James Stark

James Stark, care prefera sa i se spuna Stark, s-a transferat de la Casa Noptii din Chicago. Elev de nivelul sase, campion al vampirilor la tir. Nu stim prea multe despre el de cand  s-a mutat la Casa Noptii decat ca este in tip atragator, talentat si ca are o conexiune cu Zoey.

Carti preferate
Proscrisii (The Outsiders) de SE Hinton, orice de Stephen King, si eseurile lui Mark Twain.

Show-uri TV preferate
"Nu ma uit prea mult la TV, dar cand o fac vizionez CSI si Lege si Ordine (Law and Order)"

Filme
"Filmele cu Batman avandu-l pe Christian Bale, Hellboy, si preferatul meu clasic: Orasul Pacatelor (Sin City)"

Muzica
Three Days Grace, Goo Goo Dolls, Bruce Springsteen

BFF
Ducesa (labradorul meu)

Pasiune celebra
Jessica Biel

Comentarii

  1. da, cel mai epic tip pecare l-am citit conturat vreodata. Adica, cum, intr-o scoala plina de pisici tu aduci un super caine. Adevarul este ca mi-a placut asta nemaipomenit de mult. Mai ales ca e mult mai credincios decat o pisica,cu toate astea ele sunt mult mult mai dragute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat despre stark..nu pot spune ca nu ma atrage..adica a fost dragut, si mult mai intelegator decat ( vezi erik si heath..adica uneori a facut si el pe gelosul ) restul gastii de iubiti . Mi-a placut totul la el, totusi a fost adus cu un scop nenorocit de mult prea iubita noastra neferet. Daca as avea un pumnal stiu sigur pe cine as ucide. Pacat ca e nemuritoare.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!