Mini-recenzie Dulce abandon (Dulce vol. 2) de Maya Banks


Serena se ocupa de realizarea fanteziilor altor oameni prin intermediul firmei propii Fantasy Incorporated. Insa considera ca a venit vremea sa se ocupe si de fanteziile ei. Aceasta isi doreste sa fie sclava sexuala a unui barbat puternic si hotarat, dar care in acelasi timp sa fie dragastos si grijuliu fata de ea. Cu ajutorul prietenei ei, Faith, Serena ajunge sa-l cunoasca pe Damon Roche, proprietarul sex-clubului exclusivist "Casa". Acesta urmeaza sa-i gaseasca Serenei un partener din Casa pentru a-i indeplini fanteziile. Insa e-mailul Serenei trimis lui Damon in legatura cu fanteziile ei trezeste in acesta o curiozitate de nestapanit. Va mai putea acesta sa-i gaseasca un partener Serenei dupa e-mailul incitant care i-a trezit toate simturile? Se va descurca Serena in postura de sclava sau va claca?





Parerea Mea

Parerea nu prea pot sa mi-o exprim, in carte fiind vorba de mult sex. In 253 de pagini, cate are cartea, vreo 190 este doar sex, asadar prea multe nu se intampla. Autoarea a inceput seria intr-un mare fel, Dulce Supunere avand mai multa actiune, suspans si alte intamplari care-ti captau atentia, pe langa scenele de sex. Insa, dintr-un motiv inca necunoscut mie, autoarea a stricat seria cu acest al doilea volum, in care, dupa cum am mai spus, prea mare lucru nu se intampla. Inteleg ca sexul vinde, dar nici chiar asa... M-a lasat cu un gust amar si incercam sa trec cat mai repede peste scenele "fierbinti" din carte deoarece nu mai aveam rabdare sa le citesc. Insa daca as fi facut asta de la inceput, probabil ca as fi citit doar vreo 60-70 de pagini din toata cartea. M-a enervat putin Julie, prietena Serenei si a lui Faith, care a devenit obsedata de fratele lui Faith, Nathan, si care se dadea incontinuu la el, chiar daca acesta nu prea avea mare interes in a o cunoaste. In rest, ma bucur ca am mai auzit si de Faith si Gray, dar daca seria se va continua tot asa, ma indoiesc ca o sa mai citesc si continuarile.

Fragmente

"Ma gandesc deseori la fanteziile mele. De obicei, apar noaptea tarziu, in linistea intunecoasa, seducatoare si ademenitoare. Imi imaginez perfect cum incepe totul. Sunt intr-o camera plina cu barbati infometati. Pofta de placeri carnale apasa greu, ca o ceata. Sunt goala, cu exceptia franghiilor cu care imi sunt legate mainile la spate. Si astept. Te-astept pe tine."

"Cum sa explic nevoia care ma copleseste cand imi imaginez ca apartin unui barbat? Ca sunt posedata. Pretuita si ocrotita. Nu-mi lipseste nimic in viata care sa sugereze o dorinta atat de apriga de sclavie sexuala. Nu exista motive psihologice profunde care sa-mi hraneasca pofta de supunere. Unele lucruri exista pur si simplu, iar pentru mine, asta e unul dintre ele."


COMANDATI CARTEA AICI




Comentarii

  1. Curaj in a-ti exprima parerea, daca e scrisa foarte bine, bine, sau slabut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vol. 2 te-a socat, stai sa citesti cartea Lorei Leigh de la Nemira!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!