Concurs Magia de Craciun cu Libris!


Salutare! Bookaholic-guy si cea mai frumoasa librarie online: Libris va provoaca la un concurs! Tot ce trebuie sa faceti este sa descoperiti 6 titluri de carti young-adult, fantasy in imaginea de mai jos. Dupa ce le-ati descoperit, trimiteti un e-mail la bookaholic_guy@yahoo.com care sa contina titlurile gasite. Titlurile sunt asezate atat pe verticala, pe orizonatala, cat si pe diagonala. In cazul in care vor fi mai multe persoane care au descoperit toate titlurile cartilor, castigatorul va fi ales cu random. Premiul va fi un voucher in valoare de 40 de lei pentru cumparaturi de pe Libris. Nu uitati ca aici includem si cartile in limba engleza! Indiciu: toate titlurile sunt formate dintr-un singur cuvant. Concursul tine pana in 28 Decembrie, inclusiv. Bafta tuturor! ;)




























Mult succes si sarbatori fericite! :)

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca ti se par greu concursul. :( Sunt niste titluri destul de cunoscute, iar cateva dintre ele sunt pozitionate in asa fel incat sa poata fi ghicite. Eu oricum iti urez succes daca participi, mai ai timp pana la ora 00:00. Bafta!

      Ștergere
  2. Mi se pare o bataie de joc nemaivazuta. Nicio integrama nu se face din litere disparate. Daca titlurile 1-5 sunt ok, Alegerea e lipsa totala de fairplay! Este o porcarie sa alegi litere fara sa fie unele dupa altele, puteam pune orice. de ex. de ce the Elite cum am ales eu nu e buna?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nu inteleg de unde atata suparare si indignare. Ai ghicit 2 (sau 3 nu mai stiu sigur) titluri din cele 6... la ce te asteptai?
      Mai multe ti-am raspuns la postarea cu castigatorul: http://bookaholic-guy.blogspot.ro/2014/12/castigator-concurs-magia-craciunului-cu.html

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!