Wunschpunsch si Punci cu porunci!


Nu, nu v-am injurat. Wunschpunsch este titlul unui desen din copilaria mea care se dadea pe Fox Kids si care urmarea aventurile a doi vrajitori malefici si cam ticniti care creau tot felul de belele in oras. Belele care erau de obicei rezolvate de catre animalele lor de companie, un motan si un corb. Recent am aflat ca desenul se bazeaza pe cartea autorului german Michael Ende si care se numeste "Wunschpunsch", fiind tradusa si la noi la editura Arthur sub titlul "Punci cu porunci"! Iata descrierea cartii:



Consilierul secret în treburi vrăjitoreşti Beelzebub Erezinus şi a sa tante, vrăjitoarea expertă în chestiuni financiare Tyrannja Vamperl, au o problemă.
Nu şi-au realizat planul anual la capitolul „Fapte rele“ şi a venit scadenţa; iată că acum se află, în adevăratul sens al cuvântului, în ceasul al doisprezecelea! Doar un plan scelerat ar mai putea să-i ajute, în ultima clipă, să-şi recupereze întârzierea...
„S-ar putea ca dintre toate cărţile mele aceasta să fie cea mai veselă.“ 
Michael Ende

Comandati cartea AICI

Comentarii

  1. Haha. Imi aduc aminte cu bucurie de acest desen. Cartea ar fi un cadou frumos pentru un copil.
    Un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-am trezit amintiri placute.
      Un an nou fericit si tie! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!