Recomandari muzicale pentru lectura!

Nu stiu daca sunteti niste pasionati de muzica cum sunt eu, cu atat mai putin nu stiu daca ascultati muzica in timp ce cititi. Stati linistiti, nici eu nu o fac. Ma distrage de la lectura si ma trezesc ca citesc acelasi rand de vreo 4 ori si tot nu inteleg nimic. Asa ca o buna solutie ar fi muzica house/dance, fara versuri in cazul in care doriti sa ascultati muzica in timp ce cititi. Dar ca tot vorbim despre muzica si carti, uite niste melodii care se potrivesc (zic eu) unor carti, unele chiar foarte mult.

1. Cincizeci de umbre ale lui Grey - Britney Spears: Inside Out

 


2. Cincizeci de umbre intunecate - Neon Hitch: F*ck you better

 

3. Cincizeci de umbre descatusate - Paloma Faith: Only love can hurt like this

 

4. Rosu ca sangele - Lorde: Team

 

5. Cioburi de stele - Lost Frequencies: Are you with me

 

6. Mai las-o moale cu fantomele - Ella Henderson: Ghost

 

7. Umbra noptii - Blasterjaxx: Mystica (Werewolf)

 


8. Micutele Mincinoase - Cris Cab: Liar Liar

 

9. Proscrisii - Michael Jackson: Bad

 

10. Fortele Raului Absolui - Kesha: Supernatural

 


Cam atat deocamdata. Sper ca v-au placut cantecelele!
Daca aveti ceva propuneri pentru urmatoarea data, as fi bucuros sa le aud/citesc. :))

Comentarii

  1. :)) Ma declar si eu din aceasta tagma a cititorilor care citesc in timp ce asculta muzica. De multe ori am fost intrebat "Cum citesti tu, daca asculti muzica?" Ei, bine, am sa-l numesc saselea simt. Sau al saptelea. De obicei ascult ce e in playlist. Adica, vreau sa spun ca am data lista pe "amestecat" si dupa ce se termina o melodie incepe alta, random. Nu am volumul dat prea tare, incat sa se auda doar asa, putin, muzica pe fundal. :D Si nu ma deranjeaza deloc acest aspect. Adica, din contra, ma concentrez si mai bine.
    Seara faina, multumesc pentru semne.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!