Recenzie Black lies de Alessandra Torre



Layana este o tanara femeie care toata viata a ascultat de parinti si a asteptat momentul in care va implini 25 de ani, momentul in care isi va primi mostenirea si va putea sa isi faca viata asa cum doreste.
Acum- 5 ani mai tarziu de la primirea mostenirii, isi da seama ca viata pe care si-a construit-o nu difera foarte mult de ce avea inainte. Ea se ocupa de o fundatie pentru copiii fara adapost- HYA. Pentru acea fundatie, trebuie sa participe la diferite strangeri de fonduri. Cu aceasta ocazie, ea in cunoaste pe Brant Sharp- un milionar, inventator, geniu sclipitor, frumos si filantrop. Cei doi incep sa se apropie si pentru prima data, Brant are o relatie serioasa- pana acum si-a satisfacut poftele cu prostituate. Relatia lor merge din ce in ce mai bine, iar cei doi sunt hotarati sa nu lase pe nimeni sa ii desparta, desi multi au incercat…
In timpul unei vacante, Layana afla marele secret al lui Brant si asta o impiedica sa accepte cererea lui in casatorie, dar relatia lor continua.
Apoi, Layana il cunoaste pe Lee- un barbat total opus lui Brant: un barbat care abia o duce de pe o zi pe alta, obraznic, egoist, needucat, dar care o poseda cu forta invaziva si aproape animalica.
Apoi lucrurile se schimba, Lee stie cine este ea deoarece a aparut in reviste, iar el are o iubita. Si de aici am inceput sa nu o mai inteleg pe Layana. Il iubea pe Brant, dar il dorea si pe Lee din tot sufletul. Actiunile ei pentru a-l avea pe Lee, m-au facut sa ma intreb daca nu cumva- brusc, citesc alta carte. Nu am fost de acord cu ea si nu reuseam sa o inteleg. Mai tarziu, am aflat marele SECRET si atunci totul s-a schimbat. Mi-a parut rau ca am judecat-o, deoarece tot ce a facut ea a fost in numele dragostei. Cum as putea sa o condamn pentru asta?
Cand am aflat secretul, imediat mintea mea a gasit explicatia necesara si am avut dreptate, dar pana acolo am fost in ceata.
Mi-a placut felul in care autoarea i-a construit pe ambii barbatii, atat de opusi, dar care impart aceeasi femeie.
A fost superba si mi-a intrat in suflet!



Comentarii