Recenzie Pasiune (Ingeri cazuti vol. 3) de Lauren Kate

Lucinda si Daniel au fost blestemati sa se regaseasca in fiecare viata, insa in fiecare din incarnarile ei, Lucinda ajunge sa moara. Aceasta incepe sa călătoreasca în viețile ei anterioare cu ajutorul umbrelor-mesageri, pentru a descoperi motivul care stă în spatele blestemului care se abate asupra ei și asupra lui Daniel. Astfel ea ajunge să fie Lușka, Lulu, Lys, Luce, Ix Cuat sau Lu Xin: asistentă medicală în primul și în al doilea război mondial, prințesă, servitoare sau actriță la un teatru din Londra. Cu ajutorul unui spirit pe nume Bill, aflat sub forma unui gargui, Lucinda își vizitează fostele sale vieți și avatarurile ei, încercând sa dezlege misterul blestemului.

Am considerat acest volum ca fiind un haos total. Daca primele doua volume au mai mers cat de cat, am ajuns sa il detest pe acesta si sa vreau sa il termin cat mai repede, dar nu din cauza ca a fost foarte bun, ba din contra. Fiecare capitol trateaza cate o viata anterioara a Lucindei Price. Acum inchipuiti-va vreo 18 capitole (ultimele doua sa zicem ca s-au concentrat pe aducerea unui final volumului si incercand sa ne faca sa vrem sa citim si continuarea) in care autoarea ne tot arunca dintr-un timp in altul, unde revedem de fiecare data aceeasi poveste stupida in care Lucinda moare.

In niciuna din vietile ei nu o sa o vedem pe Luce ca fata simpla de la tara, saraca si cu inima indragostita, nu... Luce trebuie sa fie printesa, ofranda adusa zeilor mayasi, actrita fitoasa etc. Si pe langa ca ne lasa total bulversati si plictisiti de tot acest du-te-vino continuu, inca nu ne este oferit un raspuns sau o explicatie clara pentru blestem! Dupa trei volume, ne aflam in aceeasi ceata... Inca nu stim nici de ce nephilimii o vaneaza pe Lucinda. Dar bine ca stim fiecare detaliu imagistic din fiecare dintre vietile Lucindei. Pentru ca am mentionat ultimele doua capitole ale volumului de fata, acestea contin mai multa actiune si intriga in 20 de pagini decat a avut tot restul cartii la un loc. Cat despre lecturarea urmatorului volum... il voi citi, deoarece vreau sa termin seria, insa nu in viitorul apropiat, dupa ce acest volum m-a lasat cu un gust amar.

331 pagini - 20 capitole

Fragment:

Întotdeauna îi simţise pe mesageri ca fiind niște uși care se deschideau. Oare chiar era posibil să fie așa? Oare trecutul ei, cândva inaccesibil, era acolo, iar ei nu-i rămânea decât să deschidă ușile potrivite? Putea să vadă cine fusese, ce îl atrăsese pe Daniel la ea, de ce dragostea lor fusese blestemată, cum evoluase și se schimbase odată cu trecerea timpului. Și, cel mai important, ce puteau să devină în viitor.

2/5