Interviu Wendy Higgins / Wendy Higgins Interview

Wendy Higgins
ROMANIAN

1.Ce v-a determinat să începeţi a scrie?
Mi-a plăcut  scriu încă de când eram copil, dar am văzut  este chiar un hobby distractiv atunci când mi-a venit ideea pentru „Sweet Evil”. Când cam început  o scriu, am realizat   putea-publica și  putea face o carieră din astaSlujba de visJ

2.Ce credeţi despre seria “Sweet Evil”?
Sunt foarte încântată de personajele din această aventură. Iubesc trilogia, și sunt bucuroasă  pot  împărtășesc asta cu lumea.

3.Aveţi vreun talent despre care noi nu ştim?
Sunt foarte bună la apucat lucruri cu degetele de la picioare! Haha!
Soțul meu le numește ”degetele de maimuță”.

4.Dacă aţi putea fi un super-erou, care ar fi acela?
Fata Invizibilă

5.Descrieţi-vă în trei cuvinte
Loialădistractivăsensibilă

6.Care dintre cărţile de până acum a fost cel mai greu de conceput?
Am scris trei cărți, dar numai „Sweet Evil” s-a lansat. Continuarea, „Sweet Hope” , cred  a fost cea mai grea de scris datorită acțiunii și timpului de predare. Nu e lansată încă, dar va fi în curând.

7.Ceva gânduri pentru fanii români?
Sunt contactată de multe ori de fani români și doar vroiam  va spun un mulțumesc sincer. Admir persoanele care caută niște cărți dintr-o altă țară și își petrec timpul contactand autorii care nu vorbesc limba lor. Mi-ar plăcea  vizitez România cândva!

ENGLISH

1.What determined you to start writing?
I loved writing since I was a child, but I only saw it as a fun hobby until I got the idea for Sweet Evil. When I wrote it I realized for the first time that I could maybe get published and make a career of writing. My dream job!  :)

2.How do you feel about "Sweet Evil" series?
I am very passionate about these characters and their journey. I love this trilogy, and I'm so glad to be able to share it with the world.

3.Do you have any secret talent that we don't know about?
I'm really good at picking things up with my toes!  Haha!  My husband calls them my "monkey toes."

4.If you could be a superhero, who would you be?
The Invisible Girl

5.Describe yourself in 3 words.
Loyal, animated, sensitive

6.What released book was the most difficult to write?
I've written three books, but only Sweet Evil has been released/published. I think that its sequel, Sweet Hope, was the hardest book for me so far because of the plot and timing. It has not been picked-up by the publisher yet. Hopefully soon!

7.Any message for romanian fans?
I am actually contacted very often by Romanian fans, so I just want to say thank you to readers in Romania. I admire anyone who seeks out international books and takes the time to contact authors who don't speak their native language. I would love to visit Romania someday!

Thank you Wendy for your answers! :)

Sweet Evil series


Comentarii