Recenzie To murder Matt de Viveca Benoir



De cand am citit descrierea acestei carti, mi-am dat seama ca va fi un thriller pe cinste, insa acum tind sa cred ca e una din cele mai deranjante, sucite, bolnave carti pe care le-am citit.
Inca din prolog autoarea m-a prins- Matt era la terapie intensiva. Afara- patru persoane asteptau sa vad ce se va intampla cu el. Si toti isi doreau sa il vada mort… Si atunci m-am gandit- Oare ce a facut omul asta, de este atat de urat? Ei bine am aflat! Si atunci chiar si eu imi doream sa il omor pe Matt!

Dupa prolog, ne intoarcem in timp si pe parcurs- aflam ce le-a facut Matt celor 4 oameni din jurul lui si cum au ajuns toti sa il doreasca mort.
Sa va spun cate ceva despre cei 4: Elle este femeia pe care Matt a pus ochii. Este frumoasa, rafinata, eleganta, dar mai ales bogata. Matt este incredibil de galant si cuceritor la inceput, dar apoi nici nu va puteti inchipui la ce orori o supune…
Veronique- este sora lui Matt. Ea lucreaza pe un vas de croaziera si isi vede fratele destul de rar. Insa si-ar dori sa nu il mai vada deloc pe cel care i-a corupt mintea, trupul si sufletul…
Nico- este capitanul vasului pe care lucreaza Veronique. Este indragostit in secret de aceasta, insa relatia lor nu a depasit stadiul sef-angajat. Isi da seama destul de repede ca ceva o chinuie pe Veronique, dar ea refuza sa vorbeasca.
Dean- este un tanar om de afaceri, prieten din copilarie cu Elle. La fel ca Nico, sufera in tacere, iubind-o fara speranta pe Elle.
Vietile celor patru sunt foarte diferite, insa toate sunt influentate de acest demon: Matt!
Nu vreau sa spun mai multe despre actiune, pentru ca ar insemna sa dezvalui tot. Va spun doar ca Matt este un sarpe pervers si fara scrupule, care distruge tot ce atinge.

O poveste plina de suspans, tradare, abuz, pe care nu stiu daca as putea-o recomanda. Este foarte dificila si clar nu este pentru oricine…




Comentarii