Recenzie Mai rau decat moartea (Vampirii Sudului vol. 8) de Charlaine Harris



Fiecare zi era o lupta doar ca sa actionez ca un om obisnuit, ca si cum nu as fi stiut toate lucrurile pe care le stiu despre ceilalti oameni. Tradarea si infidelitatea, micile actiuni necinstite, rautatea. Judecatile foarte severe pe care le arunca oamenii unii asupra celorlalti. Cand stii toate astea, uneori e greu sa mergi mai departe. Sa afli despre lumea supranaturala iti pune lucrurile intr-o perspectiva diferita.


Sookie Stackhouse nu mai stie nimic despre iubitul ei teriantrop Quinn, care a disparut fara urma. Ea este invitata la nunta dubla a verisorilor Bellefleur, unde remarca prezenta unui individ misterios. Acesta apare din ce in ce mai des oriunde s-ar afla Sookie, iar acest fapt o ingrijoreaza peste masura. Cand intr-un final se decide sa il confrunte, Sookie descopera secretul unei rude indepartate demult pierdute. Intre timp, cineva incepe sa ucida femelele varcolac, insa nici Sookie nu este in siguranta. Cineva vrea sa ii faca felul, angajand un asasin platit. Insa avandu-i de partea ei pe prietenii ei supranaturali: vampirii Eric si Bill, varcolacul Alcide, teriantropul Sam si prietenele ei vrajitoare - Amelia si Octavia, Sookie are o sansa sa scape basma curata din incurcaturile create. Insa nici lumea vampirilor nu este mai linistita, intrucat rasele de vampiri din tinuturile alaturate ameninta linistea vampirilor din Louisiana.


Mi-a fost dor de seria aceasta, nu stiu de ce am asteptat atat de mult pana sa citesc continuarile. Mi-am comandat recent ultimele trei volume in limba engleza, din moment ce nu avem nici o sansa sa vedem seria completa in romana, iar volumul 11 - Capcana Mortala este epuizat pe toate site-urile. Charlaine Harris creeaza o lume captivanta si fantastica a personajelor de natura supranaturala, in mijlocul carora sta neinfricata telepata Sookie Stackhouse. Oriunde paseste aceasta, problemele de natura supranaturala apar. Insa cu ajutor din partea prietenilor ei, Sookie are sorti de izbanda si poate chiar rezolva dramele din lumea celor care nu sunt tocmai oameni, dar care in esenta par mai umani decat oamenii insisi. Situatii neprevazute, suspans, aventura, pericol, drama si dragoste - acestea sunt cateva elemente care descriu seria Vampirii Sudului.

Nu stiam unde pusese cadavrul si mi-am dat seama ca nici nu-mi pasa. In urma cu un an, m-ar fi dat peste cap sa las in urma un cadavru in timp ce noi goneam pe autostrada. Acum, eram doar fericita ca el era cel ce zacea in padure si nu eu. Eram un crestin ingrozitor, dar un supravietuitor decent.

Nota
4/5


Comentarii