Atingerea Negurii (Mercy Thompson vol. 12) de Patricia Briggs


Mercy Thompson, mecanic auto și metamorf coiot, se confruntă cu o amenințare deosebită în cel mai nou volum din seria palpitantă #1 de New York Times bestseller.

Eu sunt Mercedes Athena Thompson Hauptman.
Singurele mele „superputeri” sunt că mă transform într-un coiot de treizeci și cinci de kilograme și repar Volkswagen-uri. Dar am prieteni în locuri ciudate și o haită de vârcolaci care-mi apară spatele. Se pare că voi avea nevoie de ei.

Cu secole în urmă, fae locuiau în Underhill - până când au fost alungați de acolo. Au lăsat în urmă marile lor castele și comorile pline de artefacte magice. Și-au abandonat prizonierii și animalele de companie. Acele creaturi care au rămas în urmă au cutreierat liberi prin Underhill făcând ravagii. Doar cei mai mortali au supraviețuit.

Acum, unul dintre acei prizonieri a scăpat. Poate arăta ca oricine sau orice creatură la alegere. Dar dacă te mușcă, te controlează. Trăiește pentru haos și distrugere. Te poate face să faci orice vrea el - chiar să omori persoana pe care o iubești cel mai mult. Acum este aici, în Cele Trei State. Pe teritoriul meu.

Nu va rămâne aici, nu poate, să rămână.


Nu dacă am eu ceva de spus despre asta.


Citiți descrierile celorlalte volume din seria Mercy Thompson

Comentarii