Gleam (Prizoniera de Aur vol. 3) de Raven Kennedy


Regele Midas m-a făcut femeia care sunt astăzi. Notorie. De neatins. A lui.

Chestia cu a fi închis este că tu crezi că e pentru a ține răul afară... Până când realizezi că este vorba despre a-l ține înăuntru.

Acum mă aflu într-un regat ciudat, înconjurată de mincinoși, fără aliații mei, dar nu voi sta cu mâinile în sân și să mă ofilesc. Nu, există ceva care a înflorit din adâncul revoltei mele. Ceva întunecat. Ceva nervos.

Dar ultimul lucru la care mă așteptam a fost ca furia mea să-l cheme. Regele Ravinger.

El este sinistru, puternic și mult prea seducător. Mi-am învățat lecția despre încrederea în regi manipulatori, dar de ce mi se strânge pieptul de fiecare dată când este aproape? Trebuie să pășesc cu grijă, altfel risc să pierd mult mai mult decât libertatea mea.

Răzbunarea și regretul dau o luptă în mine, și trebuie să-mi dau seama rapid de un plan înainte de a mă încurca în schemele regilor și a reginelor.

Pentru că nu voi mai fi prinsă în cușcă. Nu, de data asta, eu voi fi cea care pune capcana... Sper doar ca inima să-mi scape nevătămată.

Comentarii