Păcatele Nopții (Vânătorul Întunecat vol. 7) de Sherrilyn Kenyon

 


În tărâmul Vânătorilor Întunecați există un cod de onoare pe care chiar și băieții răi nemuritori trebuie să-l urmeze:

Nu face rău omului. Nu bea sânge. Să nu te îndragostești niciodată.

Dar din când în când un vânător  întunecat se crede mai presus de Cod. Atunci sunt chemat eu. Cine sunt? Eu sunt singurul lucru cu un curaj neînfricat. Treci linia și vei înfrunta mânia mea. Nimic nu mă poate atinge. Nimic nu mă poate influența. Sunt necruțător și dur.

Sau așa am crezut până când am întâlnit o femeie vânătoare întunecată care poartă numele de Pericol - nu este doar numele ei, este modul în care își trăiește viața. Ea nu are deloc încredere în mine. Și cine ar putea-o învinovăți? Numai ea știe că sunt aici să fiu judecător, juriu și cel mai probabil călău prietenilor ei. Cu toate acestea, ea este cheia mea pentru a-i salva pe unii dintre ei. Fără ea, toți vor muri.

Periculoasa St. Richard este o distragere mortală. Ceva la ea trezește o inimă pe care o credeam stinsă de mult. Dar într-o cursă împotriva răului, singura speranță pe care o are omenirea este să îmi fac datoria. Și cum îmi pot face datoria când asta înseamnă că va trebui să sacrific singura femeie pe care am iubit-o vreodată?


Citiți și descrierile celorlalte volume din seria Vânătorul Întunecat

Comentarii