Seriale seriale....

Recent, mi-am dat seama ca urmaresc destul de multe seriale, in acelasi timp. Acestea sunt:
  • GLEE: Este difuzat de Euforia TV, duminica de la ora 12 si reluare de la ora 22. Acum a ajuns la sezonul 2, avem personaje noi si situatii comice, iar muzica si dansul sunt cuvinte la ordinea zilei pentru cei din Glee. Au de luptat cu faptul ca sunt cam "nepopulari", iar Sue, antrenoarea majoretelor le pune tot timpul bete in roate

  • Pastreaza speranta (Saving Hope): Difuzat tot de Euforia Tv, sambata de la ora 22, reluare duminica de la ora 10 si de la 17. Un serial care poate nu e pe placul tuturor, avand in vedere ca e o drama medicala supranaturala. Alex si Charlie sunt medici la Hope Zion si sunt logoditi, dar in urma unui accident Charlie intra in coma, iar Alex incearca sa isi imparta timpul intre ingrijirea pacientilor si gasirea unei solutii care l-ar putea ajuta pe Charlie sa iasa din coma. In prezent se difuzeaza sezonul 1, iar inainte de acesta se difuza Razbunare ( Revenge), un alt serial extraordinar, la care abia astept sa vad sezonul 2.



  • Sotia perfecta (The Good Wife): De curand Prima Tv a inceput sa difuzeze sezonul 1 al acestui serial si am decis sa-l testez putin ca sa vad daca imi place. Ei bine, am aflat ca personajul principal e Alicia, o avocata a apararii nevoita sa se descurce de una singura pentru cei doi copii ai sai, pentru ca sotul ei este la inchisoare in urma unui scandal public de coruptie. Serialul m-a fermecat, singura problema este ca se difuzeaza un singur episod pe saptamana (marti, de la 21:30). Ar putea difuza mai multe episoade pe saptamana avand in vedere ca serialul a ajuns in prezent la sezonul 4

  • Neveste disperate (Desperate Housewives): Am inceput sa urmaresc acest serial pentru ca Diva Universal l-a difuzat de la inceput. Dar din pacate, nu s-au dat decat primele doua sezoane, pana cand m-a prins in mrejele lui. Si pentru ca mi-a placut foarte mult, am inceput sa il urmaresc in continuare pe net, am ajuns la sezonul 4 si nu dau semne ca m-as satura prea curand de el.


Cam astea ar fi serialele pe care le urmaresc momentan. Dar uneori m-ai prind cate un episod din CSI  pe Prima si din 28 ianuarie ProTV va difuza Doi barbati si jumatate, sezonul cu Ashton Kutcher, pe care vreau sa il urmaresc.


Voi ce seriale urmariti?



Comentarii