Unele fete mușcă (Vampirii din Chicago vol. 1) de Chloe Neill

M-au omorât. M-au vindecat. M-au schimbat.

Desigur, viața unei studente absolvente nu a fost chiar plină de farmec, dar m-am descurcat bine până când vampirii din Chicago și-au anunțat existența în lume. Când un vampir rebel m-a atacat, am avut noroc că a luat doar o gură din sangele meu. Un alt sugator-de-sange l-a speriat și a hotărât că cel mai bun mod de a-mi salva viața era să mă facă nemuritoare.

Acum am schimbat stresul pentru teza mea pe traiul într-un conac din Hyde Park plin de vampiri loiali lui Ethan "Lordul Conacului" Sullivan. Desigur, înalt, cu ochi verzi,
vampirul de vreo patru sute de ani, are farmec dobandit in secole de existenta, dar, din păcate, se așteaptă la recunoștința mea și la servitute. Desigur…

Dar cineva vrea să mă scoată de aici. E vampirul rebel care m-a prins? Un vampir de la o casă rivală? O ceată furioasă cu torțe?


Inițierea mea în viața de noapte din Chicago ar putea fi prima mișcare intr-un război - și va curge sânge.

Comentarii