Tărâmul de Cenușă (Tronul de Clestar vol. 7) de Sarah J. Maas



Aelin a riscat totul pentru a-și salva poporul - dar cu un pret enorm. Blocata într-un sicriu de fier de către Regina Fae, Aelin trebuie să-și gaseasca voința de foc, în timp ce indura luni de tortură. Conștienta de faptul că cedarea in fata lui Maeve îi vor duce pe cei pe care îi iubește la pieire, furia ei creste cu fiecare zi care trece...
Cu Aelin capturata, Aedion și Lysandra rămân in ultima linie de apărare pentru a proteja Terrasenul de la distrugerea totală. Totuși, în curând își dau seama că mulți aliați pe care i-au adunat pentru a lupta cu hoardele lui Erawan ar putea să nu fie de ajuns pentru a-i salva. Împărțite de-a lungul continentului și intr-o continua lupta cu timpul, Chaol, Manon și Dorian sunt forțați să-și creeze propriile căi pentru a-și întâlni soarta. In balanță stau orice speranță de mântuire - și o lume mai bună.
Iar în largul mării, cu însoțitorii lui, neclintiti de lângă el, Rowan vânează să-și găsească soția și regina capturată - înainte ca ea să se piardă pentru totdeauna.

Fiindcă firele sortii se țes în cele din urmă împreună, toți trebuie să lupte pentru a avea șansa unui viitor. Unele legături vor crește și mai profund, în timp ce altele vor fi rupte pentru totdeauna în capitolul exploziv si final din seria Tronul de Clestar.

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Este precomanda la editura Rao acum.

      Ștergere
    2. Si daca facem precomanda in cat timp o vom primi?

      Ștergere
    3. Se gaseste deja in toate librăriile online si fizice. Nu mai e nevoie de precomanda, o poti gasi pe site-ul editurii: raobooks.com sau pe orice librarie online.

      Ștergere
  2. Am terminat de citit volumul 5. Si seria Regatul spinilor si al trandafirilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Acesta este volumul 7. La noi, va aparea anul acesta vol. 6...

      Ștergere
  4. Bună seara, știți cam în câte luni/câți ani va apărea tradus și vol 7 ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună seara, știți cam când se va începe traducerea acestui volum ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E greu de spus avand in vedere ca abia a aparut volumul 6. Cand vom afla detalii, o sa va tinem la curent. Pana atunci nu cred ca are rost sa întrebați din luna in luna... va mai dura ceva pana va aparea ultimul volum al seriei...

      Ștergere
  6. Bună sera, cam în cât timp se va traduce acest volum ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu se cunoaște nimic despre aceasta carte încă?

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai durează mult până la traducere? Știe cineva?

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună seara, credeți că poate fi tradusă mai repede ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa treaca cel putin 6 luni de la publicarea volumului precedent, iar s-o spunem drept, Rao se misca cam greu la continuări...

      Ștergere
    2. Este precomanda la ed Rao acum.

      Ștergere
  10. Știți cam cat mai durează?

    RăspundețiȘtergere
  11. Oare nu se poate face cerere la editura Rao să se traducă cât mai repede toate cărțile cu tronul de cleștar?
    Ar face mai mult profit dacă le-ar lansa o dată pe toate traduse și ar satisface curiozitatea cititorilor seriei.

    RăspundețiȘtergere
  12. https://www.change.org/p/sarah-j-mass-throne-of-glass-tv-series-production-queen-of-shadows-41aadb84-6b74-4c6b-acf7-8513035d5317

    RăspundețiȘtergere
  13. Rao a procedat cam tot asa si cu roata timpului, traduce din 2 in 2 ani, o serie asemanatoare ca si poveste cu tronul de clestar, dar daca asa e la RAO, ne resemnam si asteptam, numai ca uiti povestea, personajele, totul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua, și nu s e poate face nimic pentru o traducere mai rapidă?

      Ștergere
    2. Se pot face presiuni la editura prin intrebari referitoare la serie si la traducere, insa asta nu garanteaza ca va si aparea mai repede... puteti intreba pe pagina de Facebook/Instagram oficiala a editurii Rao sau la E-mail EDITURA RAO (alina.bratu@raobooks.com sau andreea.ban@raobooks.com).

      Ștergere
  14. Bună seara, în cam cât timp va fi tradusă cartea ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, mai devreme de 2021 nu vom vedea cartea. Trebuie doar sa avem rabdare.

      Ștergere
  15. Bună ziua, e adevărat că în anul 2021 apare următorul volum din ACOTAR (în engleză) ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, asa este. In 2021 va aparea vol. 4 in engleza a seriei A Court of Thorns and Roses a lui Maas. ;)

      Ștergere
    2. Asteptam cu nerabdare si traducerea .

      Ștergere
  16. Buna seara! Dar în 2021 va apărea sigur vol 7 din tronul de clestar in romana?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! A apărut deja pe site-ul editurii rao. Poți da precomanda

      Ștergere
  17. Buna! Cand va aparea tradus vol 7?

    RăspundețiȘtergere
  18. Știe cineva când va apărea vol 7 tradus?

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna! S-ar traduce pana la sfarsitul anului vol 7?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De tradus, se traduce... insa nu credem ca va aparea anul acesta.

      Ștergere
  20. Se mai știe ceva de traducerea vol 7?

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna.Am auzit ca ,in afara de cele 7 parti din tronul de clestar mai sunt 5 carti scurte care fara ele nu poti intelege seria.As dori un raspuns daca se poate,va rog!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Autoarea a mai scris un volum cu 5 povesti a caror actiune se petrece inainte de volumul intai al seriei Tronul de Clestar. Eu personal nu am citit-o si tot am inteles ce se intampla. Practic, e doar un volum intermediar care introduce personajul principal si arata aventurile Celaenei inainte de primul volum.

      Ștergere
  22. Bună seara!
    Am văzut că volumul 7 din tronul de clestar a apărut tradus în catalogul de la editura Rao sub numele de Tărâmul de cenușă. Am văzut prețul produsului, dar nu și data publicării. Am intrat pe pagina lor, dar nu am găsit cartea.
    Oare ști când ar fi de vânzare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "In curand" poate insemna la sfarsitul anului acesta sau inceputul anului viitor. Oricum Rao tine destul de ascuns urmatoarele lor publicatii, pana in momentul in care chiar se publica.

      Ștergere
  23. Am văzut că a apărut coperta in romana. Știți cât va mai dura până la traducere?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Traducerea e finalizata. Cartea va aparea la inceputul anului viitor.

      Ștergere
    2. Yeeessss este o veste excelentă!!!!������

      Ștergere
  24. Bună ziua! Am văzut că volumul 7 de la Tronul de cleștar s-a tradus, dar știți cam de când pot începe precomenzile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ianuarie. :)
      Asa am aflat noi de la traducătoare. Inca putina rabdare.

      Ștergere
    2. Am văzut ieri că au început acum două zile.

      Ștergere
    3. Da, dar nu va ajunge decat dupa sarbatori probabil. Deci, tot ianuarie ar fi.

      Ștergere
    4. Pe Rao spune ca comenzile nu se proceseaza in weekend daca am comandat din greseala de mai multe ori nestiind acest aspect, luni toate acele comenzi vor fii procesate sau nici una

      Ștergere
    5. De azi vor fi procesate, da.
      Daca ai comandat mai multe din greseala poti suna la ei sa anuleze, fiind precomanda - inca mai poti aduce modificari comenzii tale.

      Ștergere
  25. Am vazut ca precomenzile au inceput pentru vol 7. Insa am vazut ca ar avea 512 pg. Cum este posibil? Din cate stiu, in America sunt 900 si cv de pagini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact la asta ma gandeam si eu, ca sa nu mai spun ca are un pret.. pfff... 80 de roni, si doar 500 de pag, hai 1000 mai acceptam, ma intreb cum termina povestea in 500 de pag😬😬😬😤😤🤔🤔

      Ștergere
    2. Poate au împărțit-o în 2 cărți? Așa cum au făcut și cu urzeala tronurilor. Altfel nu imi pot imagina cum din 1000 de pg, o transformi într-o carte cu 500 de pg.

      Ștergere
    3. Nu cred ca o impart, totusi pretul este de 70 de lei. Cine ar da 140 de lei pe o carte impartita in doua parti?
      O fi ceva greseala, nu e prima data cand Rao greseste la specificatiile cartilor lor...

      Ștergere
    4. Deci cel mai probabil are si aceasta carte 1000 de pagini cea ce inseamna ca au gresit ei. Pana nu schimba ca sa fiu sigura eu nu am sa precomand.

      Ștergere
    5. Am văzut pe instagram ca este o eroare. Poți suna și la editura ca sa vezi. Cartea are 984 de pagini asa cum este normal. Ai încredere și da comandă. Și eu am dat

      Ștergere
    6. Va mulțumesc anticipat pentru răspuns, am sa o comand!

      Ștergere
  26. Daca am facut precomanda trebuie sa primim imediat un email de confirmare, nu?

    RăspundețiȘtergere
  27. Bună ziua! Eu am făcut precomandă prin cont și cu plată la livrare acum câteva zile, dar nu am primit niciun email de confirmare. Oare dacă nu am primit asta înseamnă că nu mi-au înregistrat comanda?

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna a cumpărat cineva cartea ,cate pagini are?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca e precomandă, nu a primit-o nimeni. Abia la sfarsitul lunii apare si incep livrarile, 992 pagini scrie pe site-ul editurii.

      Ștergere
  29. Când ar trebui sa ne vina cărțile?

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ziua!
    Am primit cartea.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!