Recenzie Benzi Desenate Archie vol. 2

Aventurile tinerilor liceeni din Riverdale continua si in a doilea volum al reboot-ului Archie, scris de Mark Waid. Roscovanul preferat al Americii revine cu noi probleme. Problematica Veronica Lodge a venit in Riverdale ca o furtuna, creand intrigi pe ici colo si fortand lumea sa aleaga o tabara - unde Archie se va afla mereu la mijloc. De la romante adolescentine pana la intrigi politice, acesta este Archie pe care nu l-ati mai vazut niciodata!

Veronica incearca sa-si impace tatal si sa-l faca sa-l accepte pe iubitul ei - Archie, insa nimic nu este usor cand vine vorba de Hiram Lodge. Intre timp, Archie incearca sa descopere secrete murdare despre Reggie Mantle, care lucreaza acum ca si consultant pentru Hiram; astfel ajunge sa se angajeze la firma de printat a tatalui lui Reggie.

Revista 7
Capitole:
1. E timpul pentru familie!
2. Incredere sacra
3. Opriti presele!
4. De cand imi spui tu "Richard"?

Veronica continua sa se vada pe ascuns cu Archie. Hiram Lodge recunoaste ca s-a mutat in Riverdale pentru a putea candida ca primar al orasului, lucru care o infurie pe Veronica. Hiram ii ofera tatalui lui Archie o slujba importanta, insa pentru aceasta, toata familia lui Archie ar trebui sa se mute in Singapore. Ramane de vazut ce decizie importanta va lua tatal lui Archie.

Revista 8
Capitole:
1. 2 pisicute si un catel
2. Vesti bune
3. Apartamente
4. Victorie

Veronica incepe sa petreaca mult timp in casa lui Archie, insa dorinta ei de a schimba casa si a o face sa arate mai bine nu-i da pace, spre disperarea parintilor lui Archie. Cautand relaxare in muzica, Archie ii atrage atentia vecinei lui si fostei sale iubite, Betty Cooper. Tanarul se teme insa ca relatia cu Veronica nu va dura din cauza diferentei de clasa sociala, si ii marturiseste acest lucru si lui Betty.

Revista 9
Capitole:
1. Ghinion in Riverdale
2. Placeri simple
3. Veg Oil
4.

Riverdale este impartit in doua tabere: cei care il urasc pe Hiram Lodge si pe averea lui si cei care il sustin pe profesorul lor preferat care se intampla sa candideze si el: Gregory Collier. Archie creeaza probleme la liceu din cauza felului sau neindemanatic, lucru care atrage mania profesorului Collier. Veronica insa, filmeaza momentul in care profesorul se rasteste la Archie si planuieste sa foloseasca filmarea pentru a-i reduce popularitatea la alegeri. Ramane doar de vazut cum se vor incheia alegerile.

Revista 10
Capitole:
1. Am crezut ca era un valet
2. Sunt bine
3. Hei, hingherule!
4. Porcii nu zboara

Veronica se decide sa-si infiinteze propria trupa si sa participe la Spectacolul de Talente al liceului Riverdale pentru a-si recastiga popularitatea dupa incidentul cu profesorul Collier. Ei i se alatura Archie, Jughead, Cricket si Frankie, in timp ce Betty, auzind de noua trupa a Veronicai, isi infiinteaza si ea una alaturi de noul ei iubit - Sayid, Toni Topaz, Dilton si Moose. Cele doua trupe urmeaza sa se lupte pentru premiul Concursului de Talente.

Revista 11
Capitole:
Tipatul
Discutii despre percutie
Reversul repetitiilor / Extazul sunetelor
Transpiratii
Visul tamburinei
La tobe / Baieti si fete
Jingle Jangle
2. TWUNGG

Probleme in paradis incep sa apara pentru ambele cupluri: atat pentru Veronica si Archie, care au incetat sa-si mai vorbeasca, cat si pentru Sayid si Betty, care isi reproseaza lucruri incontinuu. Dupa rezultatele alegerilor, Veronica incearca sa-l contacteze pe Archie, insa fara succes. Betty si Veronica isi confeseaza una alteia sentimentele in legatura cu Archie, insa totul pare a fi prea tarziu, caci familia Lodge a luat o hotarare cruciala.

Revista 12
Capitole:
1. Acum nu o mai faci
2. Dimineata in Riverdale
3. RRRrrrRRRrrr

Volumul doi continua povestea de unde a ramas la finele primului volum, insa pare sa nu se ridice exact la nivelul primului volum. Nu intelegeti gresit, volumul este foarte distractiv de citit si interesant de urmarit, fiind usor mai dramatic decat precedentul. Lucrurile incep sa se deterioreze in Riverdale, si parca ne trimite usor usor cu gandul la serialul Riverdale - care in sinea lui este mult mai intunecat si dramatic decat benzile desentae. Pacat ca ilustratorul se schimba de la un volum la altul si este si mai nasol cand acesta este schimbat in interiorul volumului, astfel incat se simte diferenta de ilustratie intre numere, fiecare personaj si lumea conturata fiind usor schimbate cu fiecare alt ilustrator.