Recenzie Degradation de Stylo Fantome- The Kane Trilogy 1



De ceva vreme, tot vedeam seria asta pe goodreads. Am avut nevoie de un impuls de la fetele care au citit-o ca sa imi fac curaj. Dar nu regret, pentru ca mi-a placut!
Tate era o fata cuminte, care nu iesea din cuvantul parintilor, care a fost acceptata la o universitate de top.  Are o slabiciune pentru iubitul surorii ei- nimeni altul decat diavolul- Jameson Kane.
La un moment dat, Tate isi da seama ca s-a saturat de tot, arunca orice inhibitie pe fereastra si se culca cu Kane. Ce se intampla in continuare, ii schimba destinul pentru totdeauna…
7 ani mai tarziu, Tate a devenit o tanara femeie, care face ce vrea. E fericita, libera si stapana pe sine. A renuntat la facultate, are mai multe joburi pentru a se intretine, are o multime de relatii cu o multime de barbati si are si un foarte bun prieten- Angier.
Reintalnirea dintre ea si Jameson este inevitabila. El este socat sa vada transformarea prin care a trecut Tate si isi doreste sa o cunoasca mai bine. Insa Tate nu mai este ceea ce a fost, nu se lasa convinsa atat de usor. Dar nici Jameson nu e genul de barbat care sa accepte un refuz. El e obisnuit sa obtina ce vrea si acum o vrea pe Tate!
Kane o convinge pe Tatul sa accepte jocul lui, sa devina angajata lui, care trebuie sa ii stea mereu la dispozitie.
Sexul dintre ei e “mind-blowing”, dur, violent pe alocuri, iar “dirt-talk” e la el acasa. Tate nu e deranjata de asta, din contra- aceste lucruri o arunca peste margine.
Nu trebuie sa uitam ca totul e un joc, ambii joaca dur, istet, dar doar unul va castiga…

Mi-a placut Tate. E o eroina neobisnuita, dar nu poti sa nu o placi, chiar sa o invidiezi. E libera, face ce vrea, ii place sexul si nu ii este rusine sa recunoasca asta, nu ii pasa ce cred altii si traieste asa cum isi doreste. Insa, undeva ascuns, in sufletul ei isi doreste iubire.
Jameson e un barbat puternic, influent, cu multi bani. A avut multe femei, dar ceva s-a schimbat in el, in acea noapte, in care a avut-o pe Tate. Da, e un insensibil, un barbat dur, arogant, dominant, dar are si parti pozitive.
Mi-a placut si Ang- cel mai bun prieten a lui Tate. Am ras cand am auzit cum s-au intalnit (el i-a propus sa faca un film pentru adulti). Desi sunt foarte buni prieteni, relatia dintre ei a ajuns si mai departe. Insa asta nu a complicat nimic. Se cunosc foarte bine, nu isi ascund nimic si totul functioneaza perfect pana cand Tate il reintalneste pe Jameson…
Despre Sanders ce sa va spun? L-am adorat pur si simplu! Sper din suflet sa aflam povestea lui, pentru ca vreau sa stiu totul despre el!




Comentarii