Un dans cu diavolul (Vânătorul Întunecat vol. 3) de Sherrilyn Kenyon


Un Vânător-Întunecat: Un gardian fără suflet care se află între omenire și cei care ar vrea omenirea distrusă. Da, sigur. Singura parte din acel Cod de Onoare pe care am primit-o a fost eternitatea și singurătatea.

Nebunie: o afecțiune de care mulți spun că sufăr după ce am stat atât de mult timp singur. Dar nu sufăr de nebunia mea - mă bucur de fiecare minut din ea.

Încredere: Nu pot avea încredere în nimeni... nici măcar în mine. Singurul lucru în care am încredere este capacitatea mea de a face lucrul greșit în orice situație și de a răni pe oricine îmi iese în cale.

Adevărul: am îndurat o viață întreagă ca sclav roman și 900 de ani ca vânător al întunericului în exil. Acum m-am săturat să îndur. Vreau adevărul despre ceea ce s-a întâmplat în noaptea în care am fost exilat - nu am nimic de pierdut și am totul de câștigat.

Astrid (greacă, adică stea): O femeie excepțională care poate vedea adevărul. Curajoasă și puternică, ea este un punct de lumină în întuneric. Ea mă atinge și tremur. Ea zâmbește și inima mea rece se topește.

Zarek: Se spune că până și cel mai blestemat om poate fi iertat. Nu am crezut asta până în noaptea în care Astrid mi-a deschis ușa și a făcut ca această fiară sălbatică să-și dorească să fie din nou om. M-a făcut să vreau să iubesc și să fiu iubit. Dar cum poate un fost sclav al cărui suflet este deținut de o zeiță greacă să viseze vreodată să atingă, darămite să țină în brațe, o stea de foc?

Citiți și descrierile celorlalte volume din seria Vânătorul Întunecat

Comentarii