Recenzie Spulbera-ma (Atingerea lui Juliette # 1) de Tahereh Mafi

Intr-o lume in care Restauratia a pus stapanire pe omenire , lupta pentru supravietuire este primordiala.
Juliette este o fata de 17 ani inchisa intr-o temnita de catre cei de la Restauratie, datorita puterilor ei supranaturale.
Dupa ce in celula ei mai este adus un alt prizonier pe nume Adam , lui Juliette i se face cunostinta cu Warner , seful sectorului in care se afla.Acesta vrea neaparat sa o seduca si sa o faca sa fie de partea lui , sa il sustina in ce priveste conducerea lumii prin intermediul Restauratie , condusa de tatal sau.
Insa Juliette are alte planuri pentru ea.Aceasta incepe sa se apropie de Adam , care se dovedeste a fi un soldat pentru Restauratie.

Dragostea pentru patrie este mare , dar la fel este si dragostea pentru Adam ,iar cu Warner pe urmele ei , Juliette trebuie sa se hotarasca daca sa-si foloseasca puterile sau nu , in cine sa aiba incredere si in cine nu si sa decida ce vrea sa faca cu viata ei intr-o lume care se duce de rapa.

Parerea Mea :

Well ,well , well , ce pot sa spun despre acest prim volum fantastic a lui Tahereh Mafi? Cum am mai spus , este FANTASTIC.Nu credeam ca poate o carte sa-mi placa atat de mult.Ma bucur ca mi-am precomandat-o cand a fost perioada de precomandare , caci am avut ce citi de ea.
Puterile supranaturale , paranormale sau cum vreti voi sa le ziceti a lui Juliette sunt absolut incantatoare.Pot sa fac o comparatie intre puterile lui Juliette si ale lui Rogue (din X-Men) deoarece sunt izbitor de asemanatoare.



Dintre Adam si Warner il aleg fara niciun dubiu pe Adam.De ce? Deoarece el a avut grija de ea de la inceput.El s-a dovedit plin de compasiune , intelegere , curaj si onestitate , in schimb tot ce a facut Warner a fost sa ii aminteasca lui Juliette care nu este deloc un om normal ,ceea ce nu este chiar bine.Vad ca multa lume il prefera pe Warner , de ce? Asta nu stiu.Tot ce pot sa spun despre el este ca e insensibil , nu ii pasa decat de puterile lui Juliette , nu si de ea, este opusul lui Adam.Poate ca o sa mi se schimbe parerea despre el (mai ales ca exista si volumul 1.5 al seriei care povesteste din perspectiva lui) , desi ma cam indoiesc.O sa vad pe parcurs , dar pana atunci va doresc spor la citit , caci aceasta carte este incredibila.
Leda cu siguranta a facut o alegere inteleapta prin achizitionarea acestei serii mirobolante!

Fragmente :


"-Ar trebui sa-mi multumesti.Te-am salvat din gaura aia lugubra din ospiciu - te-am adus intr-o pozitie a puterii.Ti-am oferit tot ce ai avea nevoie pentru a te simti comoda.Se uita la mine lung.Acum am nevoie sa fii atenta la ce-ti spun.Trebuie sa renunti la sperantele de a trai ca ceilalti.Tu nu esti normala.N-ai fost niciodata , si nici nu vei fi.Accepta ceea ce esti." (Warner)


"-Ar trebui sa fiu orb sa nu observ,Vreau sa zic , la naiba , numai felul in care te priveste...E ca si cand baiatu' asta n-a mai vazut o femeie la viata lui.E ca si cum i-ai da unui om flamand o farfurie cu mancare si i-ai zice ca n-o poate manca." (Kenji , prietenul lui Adam)

Comanda cartea AICI sau AICI




Comentarii

  1. Ce recenzie Awesome! :D
    Da mie imi place mai mult de Warner :)).. il preferam pentru ca e mai irezistibil .. Adam e obisnuit, n-are nimic special :)
    Oricum, frumos blog, chiar imi place cum scrii >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inceput cartea ieri si am ajuns pe la mijlocul ei;))
    Ei bine, sunt in aceeasi echipa cu tine, hai Adam!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca suntem de aceeasi parere ;)
      sa te bucuri de carte , caci este chiar foarte frumoasa.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Asteptam parerile voastre!

Postări populare de pe acest blog

Finalul (Ingerul Noptii # 4) de Becca Fitzpatrick

Regina Umbrelor (Tronul de clestar # 4) de Sarah J. Maas

Sfidarea (Altfel de ingeri vol.4) - Lili St. Crow