Leapsa - The Sick Book Tag

Multumesc Simonei pentru ca mi-a dat leapsa si mie. Imi plac astfel de postari, asa ca hai sa incepem:

1.Diabet: O carte dulce, extrem de dulce.

O carte dulce as zice ca e Dulce supunere de Maya Banks, si asa contine cuvantul "dulce" in titlu :)) Dar nu, serios acum, e o carte erotica chiar buna, ceva in genul Fifty Shades, doar ca se axeaza mai mult pe sentimente, are si suspans mult, actiune si romantism... Ce-ti mai trebuie?




2.Varicelă: O carte pe care ai citit-o odată, dar nu o vei mai deschide vreodată.

Aici chiar nu prea stiu ce raspuns sa dau. As putea spune Fior si/sau Crescendo, care au fost niste dezamagiri totale in experienta mea cu cartile fantasy. Dar de asemenea si The Bone season, care mi s-a parut o carte stupida fara margini... Ca sa raspund cerintei, ramane The Bone season, pe care chiar nu o sa o mai deschid vreodata.




3.Gripă: O carte contagioasă care s-a răspândit ca un virus.

Hmm... as spune The Fault in our stars (Sub aceeasi stea). Chiar nu stiu care e faza cu cartea asta. Adica, in fine, stiu in mare despre ce este vorba si am inteles ca e foarte emotionanta si toate cele... dar nu e genul meu de carte pe care chiar mi-ar placea sa o citesc cu interes. John Green in general mi se pare cam over-rated. *nu aruncati cu pietre*




4.Ciclul: O carte care o citeşti în fiecare lună, an sau mai des.

Nu-mi place sa recitesc carti. Sunt atat de multe carti bune care ne merita atentia, incat consider ca nu avem timp necesar ca sa mai si recitim ceea ce am citit deja. Am recitit doar Nu plange sub clar de luna (o mai citisem o data cand nu aveam blogul, iar de data aceasta am recitit-o pentru a-i face recenzie); am mai recitit si Tristeti de sucub, pentru a reface recenzia precedenta care era simpla rau (ce sa-i faci, eram la inceput, nu prea stiam ce sa scriu si ce nu intr-o recenzie) si cam atat... Inca nu m-am hotarat, dar poate o sa recitesc si Fortele Raului Absolut pentru a le face recenzie, mentionand ca la fel ca si in cazul Nu plange sub clar de luna, le-am citit in perioada in care nu aveam blog.




5.Insomnia: O carte care te-a ţinut treaz toată noaptea.

Nu imi place sa citesc noaptea, prefer lumina naturala. Dar tin minte odata cand am citit pe la 12 noaptea Magie de doi bani de Kelley Armstrong si chiar a fost o experienta placuta avand in vedere anumite pasaje din carte mai... horror.




6.Amnezie: O carte pe care ai uitat-o şi a eşuat în a lăsa o impresie puternică în mintea ta.

Divergent, cu siguranta. Chiar nu mai tinusem minte nimic despre ce s-a intamplat in carte, deoarece nici nu mi s-a parut a fi cine stie ce opera fantastica care sa-ti ramana in minte. Asta pana am vizionat filmul, dupa aceea, au revenit incet incet amintirile despre ce s-a intamplat. Oricum, nu sunt un fan al seriei, sorry I'm not sorry. ;)




7.Astm: o carte care ţi-a luat respiraţia (care te-a impresionat).

Diamantul de la miezul noptii ne-a facut o dezvaluire mai spre final care chiar ne-a dat pe spate. Acesta este volumul 2 din seria Tronul de clestar de Sarah J Maas, o seria absolut incantatoare care are de toate pentru toti. Romantism, distopie, aventura, suspans, pericole la fiecare pas, dezvaluiri socante, intorsaturi de situatie care vor asigura o lectura mai mult decat placuta. Are elemente fantasy, dar pentru asta tot o recomand tuturor, chiar daca nu sunteti impatimiti al genului. E o serie foarte buna, din care asteptam volumul 3 la Rao...




8. Malnutriţie: o carte care te-a lipsit de a mai vrea să mănânci.

Gen... scarboasa? Nu stiu, nu am citit vreo astfel de carte care sa-mi taie pofta de mancare, si cu atat mai bine, chiar nu vreau sa citesc cine stie ce pasaje scarboase. Yuck!




9.Boală ,,călătoare”: o cartea care te-a luat într-o ,,călătorie” prin timp şi spaţiu.

Hmm... spatiu si timp zici... Pai daca pui problema asa, spun Cioburi de stele. A fost o aventura palpitanta alaturi de cei doi eroi ai cartii in spatiu, unde au trebuit sa supravietuiasca creaturilor soptitoare. Suna bine, nu?! Nu pot sa zic ca e preferata mea, dar merge... :D




Leapsa nu o dau mai departe pentru ca am mai dat si leapsa cu premiile Liebster mai departe si nu a completat-o nimeni... si asa stiu ca e mai veche leapsa si ca multi au completat-o deja, asa ca daca va place, preluati-o si la voi pe bloguri. :D

Comentarii